niedziela, 12 stycznia 2020

Pożegnanie piast Chris King w kolorze różowym!

Wierzcie lub nie, Chris King zdecydował zakończyć produkcję piast w kolorze "matte punch", czyli różowym. Od dzisiaj, piasty w tym kolorze stają się legendą i prawdziwym unikatem. W dzisiejszym wpisie, projekt z tymi właśnie piastami i najnowszymi obręczami Duke Baccara SLS2. 
Zapraszam!

W tym projekcie, konfiguracja kół była bardzo prosta. Michel dokładnie wiedział czego chce. Ja jedynie dostosowałem liczbę i typ szprych do zawodnika. Ponieważ miałem do czynienia z lekkim zawodnikiem, koła zostały zrobione na 24 szprychach na przodzie i tyle.


Na przodzie, po stronie tarczy, zastosowałem szprychy Pillar Wing 21, po stronie przeciwnej Pillar Wing 20. Na tył dałem Pillar Wing 22 po stronie napędowej i Pillar Wing 21 po stronie tarczy. Przy takiej kombinacji uzyskałem najlżejsze i jednocześnie najbezpieczniejsze koła, jakie są możliwe. Wing 21 wytrzyma hamowanie na przednim kole a Wing 22 spokojnie da radę obciążeniom pochodzącym od kasety.




Jak widać na zdjęciach, szprychy wiodące zostały zaplecione łebkami do środka, a ciągnące łebkami na zewnątrz. Mały szczegół, ale bardzo ważny, szczególnie dla kół pod tarcze.


Jeżeli chodzi o obręcze, zupełnie nowe - Duke Baccara SLS2. Szersze, bo 21mm wewnątrz i 28mm zewnątrz, lżejsze, bo profil 42mm to zaledwie 420g. Te niesamowite wyniki zostały osiągnięte dzięki nowemu typowi włókien karbonowych. Przyglądając się bliżej, wykończenie wygląda jak szczotkowana stal, co jest naprawdę fajnie wyglądającą obręczą:


Mały szczegół, ale bardzo przydatny - otwór pomagający odparowaniu wody po deszczowych treningach lub zawodach:


Walcząc z niską wagą, w tym projekcie zastosowałem zupełnie nowy typ taśmy tubeless. Waży tyle co nic, a jednocześnie jest cholernie mocna i klejąca. Wygląda naprawdę obiecująco!


Podsumowując, prawdziwie luksusowe koła premium. Piękne, szerokie, stabilne, sztywne. Wagowo, poniżej 1450g. Zbudowane ze Szwajcarską precyzją, doświadczeniem i techniką. Takich kół nie kupisz w sklepie!




Więcej o tego typu kołach już wkrótce. W tym roku będzie kilka projektów z użyciem obręczy Zipp i Enve. Najnowsze piasty Tune Prince/Princess oraz szprychy Berd. Jeżeli myślisz o kołach z najwyższej półki, zleć je komuś z doświadczeniem, kto takie komponenty już miał nie raz na warsztacie. Doświadczenie, skalibrowane narzędzia i technika budowania takich kół to podstawa przy tego typu projektach. Pracownia kół "Czarnego Kota" oferuje najwyższej klasy, tego typu, usługi we Wrocławiu. Jeżeli chcesz zobaczyć jak budowane są Twoje koła, umów się na dany dzień i będziesz mógł być obecny przy powstawaniu Twoich wymarzonych kół.

Pozdrawiam i zapraszam 
Tomek
blog-wheelbuilding

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz